Je zoekvenster en zijn toegevoegde waarde

Heeft jouw website al een zoekvenster? Kunnen bezoekers op jouw website via een zoekvenster zoeken op jouw site? Nee? Dan zou ik hem snel implementeren. Want makkelijker kun je geen inzicht in het denken van je bezoeker krijgen over dat wat hij op jouw site verwacht.

Lees meer

De Belofte in jouw communicatie

Wat je belooft moet je nakomen! Ik hoor het mijn ouders nog steeds zeggen. En jij waarschijnlijk ook. Goede, waardevolle raad. Nakoming daarvan onderscheidt de betrouwbare mensen van de onbetrouwbare.Dat geldt ook voor bedrijven. Wat je belooft moet je nakomen. Maar zo eenvoudig is dat dus niet.

Lees meer

Waarom contactmomenten belangrijk zijn

Vergeet nu voor even alle drukte en aandacht rond websites en social media. Doe een stap terug. Ga terug naar de basis. Dan heb ik een vraag voor je. Waar lever jij je waarde aan jouw klanten? Waar kom jij in contact met jouw klanten?

Lees meer